20 Ağustos 2010 Cuma

ellerin ve düşlerim...

Elleri güzel olan insanlar kötü olmamalı bence… güzel parmakları olan insanlar güzel dokunur…incitmez dokunurken, ince uzun parmaklarıyla yavaş yavaş sever saçlarınızı… keşke ellerin bu kadar güzel olmasaydı… o zaman daha az severdim seni… daha az üzülürdüm saçlarımı sevemiyorsun diye… keşke çirkin tombik kısa parmakların olsaydı…o zaman ellerini tutmak için can atmazdım… ya da biraz çirkin olsaydın çocuk o zaman yüzüne baktığımda heyecanlanmazdım …keşke bu kadar sert bakışların olmasaydı…işte o zaman gözlerinin içine bakmaktan korkmazdım… sesini hayal meyal hatırlasam da duyduğumda içimi titrettiğini unutmadım … keşke sesin beni bu kadar etkilemiş olmasaydı ,o zaman seninle sabaha kadar konuşurdum…Ama sen o kadar güzelsin ki sana bakmaya çekiniyorum,o kadar sert bakıyorsun ki sana bakmaya korkuyorum… beni sevmeme ihtimalini düşündükçe suçluluk hissediyorum. Diyorum ki keşke beni seveceğin kadar güzel olsam, senin gibi… o zaman senin yanından hiç ayrılmazdım seninle konuşurken heyecandan kelimeler birbirine karışmazdı.bana her baktığında kalbim üşümezdi…sesini her duyduğumda ellerim titremezdi. Gülümsemeni gördüğümde bu kadar mutlu olmazdım…sanırım ben seni sevmişim haberim olmamış…keşke haber verseydin o zaman bu kadar kapılmazdım sana… bu kadar önemsemezdim seni yanında kim olsa kıskanmazdım… biliyorum ben senin hayatının dış kapısının mandalıyım. gideceksin biliyorum , hatırlamayacaksın beni, sevmeyeceksin ama gene de yanımda olduğunu hayal ediyorum ya da olacağını, günün birinde karşılaşacağımızı o zamana kadar hoşçakal…

… bana nasıl baktığını , gülümsemeni , konuşmanı , sesini…hepsini hatırlamak istiyorum hepsini tek tek beynime kazımak… çok iyi bi ressam olmak istiyorum bu yüzden seni çizebilmek için… bakışlarını kağıtlara aktarmak için ve hep bana baktığın resimler çizmek istiyorum. başkalarını görmediğin başkalarının olmadığı sadece benim olduğum ama ben o kadar önemli değilim senin için biliyorum… bazen bana çok kızgın bakardın hiçbir nedeni yokken .neden yoktu çünkü tanımazdık birbirimizi…ama o kadar sert bakardın ki çaresizlikten ağlamak gelirdi içimden… bazen de o kadar yumuşak o kadar sakin bakardın ki işte o anlar en neşeli olduğum anlardı… seni çok özleyeceğim ben… kızgın bakışlarını bile… hiç tutamadığım ellerini de özleyeceğim… bi türlü duyamadığım sesini de… gülümsemeni de…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder